środa, 30 grudnia 2015

Szydełkowa Lala

Tysiące inspiracji sprawiło, że i ja zapragnęłam zrobić jedną taką lalę. Specjalną dla mojej córeczki. A że, jestem samoukiem to wszystkie elementy zrobiłam "na oko" ;) Mimo to jestem bardzo zadowolona z efektu, lalka ma 39 cm i wygląda pięknie.
Teraz wiem, że czekają mnie jeszcze co najmniej 3 inne lalki do zrobienia na szydełku. Mam w rodzinie troje urwisów i tak im się spodobała ta pierwsza że zapragnęli mieć swoje, więc powstanie 2 chłopaków i jedna dziewczyna.
A oto efekty:



Życzcie mi powodzenia ;)

3 komentarze:

  1. Dzień dobry. Lalka jest prześliczna. Dziękuje Pani za odwiedziny i komentarze na moim blogu. Razem z mamą też jesteśmy samoukami i większość swoich maskotek robię "na oko". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta lala!!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń