sobota, 10 czerwca 2017

Ażurowa letnia bluzeczka

Witam po dułgiej przerwie ;)

Post poświęcam mojej nowej pracy. Kosztowała mnie ona sporo czasu ale chyba było warto, bo z efektu jestem bardzo zadowolona ;)
Szczególnie kieruje ten post do wszystkich przesympatycznych kobietek, które proisły mnie o szczegóły projektu. Postaram się tutaj wszystko w skrócie opisać.
Dla przypomnienia zdjęcie efektu końcowego.


Bluzka składa się z 22 elementów, Poniżej wzór na 1 element.


Każdy element łączylam ze sobą w ostatnim okrążeniu, na kształ bluzki, Poniżej rozrysowałam jak są połączoe elementy (Słabo maluję :P) Tył i przód wyglądają identycznie.


Duzo pytań padało odnośnie z czego jest zrobiona bluzka. tóż użułam kordonka MERCERIZED May i szydełka nr 2.




Mam nadzieje, że w miarę jasny sposob wszstko podałam, Jeśli zrobiłaś swoją pracę na podstawie mojego opisu, proszę pochwal się, jestem ciekawa jak Ci wyszła ;)


12 komentarzy:

  1. Bluzeczka przecudna. Dziękuję za pokazanie woru, schematu. Piękne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieje, że pomogłam i się przyda ;)

      Usuń
  2. Prześliczna bluzka.Sliczny kolor.Nigdy nie robiłam nic z tego kordonka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka!!! Zapraszam po wyróżnienie do http://abrakadabraszydelkowamagia.blogspot.com/ i do udziału w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, czy moglabym tak wyjątkowo poprosic o rozpisanie schematu??? Jestem bardzo poczatkujaca, nie umiem jeszcze czytac schematow a bluzka mnie powalila. Bardzo bym chciala podjac wyzwanie i ja zrobic. Pozdrawiam serdecznie! 😘😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę przypomnij mi się później, teraz nie bardzo będę miała kiedy... ;)

      Usuń
    2. Rozumiem, nie ma problemu. Jakby co, to napisalam również do Ciebie na fb. Wiec jak znajdziesz chwilkę to tam czekam 😊 Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Witaj, ile motków zeszło Ci na całość? I jaki to rozmiar, jeśli można zapytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeszło mi 6szt. Ja noszę rozmiar s/m ale jak widać jest luzniejsza, więc bym powiedziała że to jest rozmiar uniwersalny :)

      Usuń