niedziela, 25 lutego 2018

Kocyk dla synka - projekt własny

W końcu po wielu, wielu tygodniach udało mi się ukończyć kocyk dla synka, który za chwilkę pojawi się na świecie.
W praktyce kocyk z szydełka zszedł już jakiś czas temu, ale chowanie nitek (zachciało mi się kolorów :)) zajeło mi chyba drugie tyle czasu plus wykończenie i pompony.
Pierwszy raz robiłam z włóczki z alpaki i powiem szczerze, że jestem bardzo miło zaskoczona, milutka, mięciutka i mam nadzieję, że sprawdzi się idealnie.
Kocyk robiłam według własnego pomysłu zwykłymi słupkami a co szóste oczko tzw. groszek.
Jak się podoba efekt końcowy?
Pozdrawiam ;)




4 komentarze:

  1. Śliczny....kolorowy zawrót głowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny śliczne tęczowe kolorki 😍😍
    Zapraszam do mnie
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kocyk! Kolory są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kocyk, przez te kolorki taki radosny, super!!!

    OdpowiedzUsuń